torsdag 16. oktober 2014

Disneyfunn




Jeg fant et kjempefint Disneysengetøy på loppis for noen uker siden. Siden jeg er fullstendig skruppelløs når det gjelder klipping, så satte jeg likså godt saksen i det. Små og større biter skal bli til julestrømper, hjerter, puter og tøyposer.


Noen julestrømper har det blitt allerede:-) Å kombinere ulike farger, mønstre og stoffer er noe av det kjekkeste jeg vet, så "remsejulestrømper" er utrolig artige å lage! 


Veslesnuppa synes slett ikke mor skal selge julestrømpene på noe julemarkedet. Hun kunne nemlig tenke seg minst et par av de selv. Hun lot seg ikke nevneverdig affisere av mors kommentar om at hun hadde dusinet fullt av julestrømper fra før av...


Men jeg håper jo noen andre har lyst på de og:-)

2 kommentarer:

  1. Hi, hi, herlig at du er så skruppelløs med saksa! Utrolig fine julestrømper, er sikker på de vil selge godt:)

    SvarSlett
  2. Du tryller fram så flotte ting:)

    SvarSlett