fredag 4. april 2014

Solskinnsdager


Det har vært noen fantastiske solfylte uker i Bergen, men i morgen er det visst over. Så jeg måtte bare løpe ut og knipse noen solskinnsbilder da jeg kom hjem fra jobb i dag. Det kan jo være lenge til neste gang. Like greit å få det foreviget:-)


Lekehytten har fått seg en liten vårrengjøring, og nå gleder jeg meg bare til å pynte litt rundt omkring med påskeliljer og stemorsblomster. Jeg hadde jo tenkt jeg skulle fått malt noen av hagemøblene i denne godværsperioden, men vi er nå ennå bare i begynnelsen av april. Jeg mener, hekken er klippet, kvister, gamle blomster og rusk og rask er sanket sammen og gårdsplassen spylt, så noe må man da ha å putle med til neste godværsperiode:-)

Ha en riktig god helg!

10 kommentarer:

  1. Så fint!!! Ser jo ut som om sommeren har kommet hos dere! Grønt gress og greier!! :) Nyt våren!!

    SvarSlett
  2. Ja, det har virkelig vært noen nydelige dager her på Vestlandet, kunne fint ha vendt meg til dette 😄 høres ut som dere har fått utnyttet dagene godt!

    Fortsatt god helg til deg 😄

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett
  3. Kjempeflott:)fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Fantastiske blomstrende trær! Nydelig! Fin søndag til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Herlige dager vi har hatt ja, men nå er det slutt for denne gang:)
    Viktig og ta godt vare på disse periodene da, vet aldri hvor mange vi får:)

    KOS dere!!

    SvarSlett
  6. Utrolig flott det der treet deres!!!
    Skulle gjerne hatt et slikt et i min hage også:)
    Herlig med de godværsdagene vi har hatt:)
    Ha en fin søndag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Vestlandsvéret har vore supert.
    Fantastisk fint tre du tek bilde av.

    SvarSlett
  8. Facebook (FB) is a real disappointment to put it lightly. There were many looking to this to take the market to the next level, and we were in that group. A successful IPO replica handbags of a company which many can relate to and follow seemed like the perfect sidekick to help Apple push the general market higher, but alas it was not to be replica wathces. The shares actually hit another 52-week low in yesterday's session closing down $0.82 (2.96%) to finish at $26.90/share. Worse yet for shareholders, although the market rallied back, we saw Facebook shares sell off considerably into the close. This is not at all what the retail investors had in mind when they invested in shares at the IPO, contrary to what the Morgan Stanley CEO says, and we like others are left to simply gucci replica shake our head and be thankful that we were not involved in any material way in that IPO. It has cost many serious money.

    SvarSlett